skip navigation

Всички новости с един поглед

Актуални съобщения за пресата

Оферти за товари в Европа
10.11.2020

Транспортен барометър на TIMOCOM: Границата от 10 милиона беше преодоляна

Шосейният транспорт на стоки в Европа успя значително да набере скорост от юли до септември тази година Анализираните чрез транспортния барометър на TIMOCOM оферти за товари за третото тримесечие на 2020 г. компенсираха много слабите, поради пандемията от корона вирус, резултати за второто тримесечие на тази година. Цифрите дори надминаха стойностите от предходната 2019 година за всеки месец.

продължаване на четенето >
Една жена проверява фактурите си за закъснели плащания.
13.10.2020

Седемте най-често задавани въпроси за събирането на вземания в логистиката

Поръчката е доставена и фактурата е издадена. Но въпреки това не сте получили плащане по банковата си сметка.Една от възможностите да се справите със закъснелите плащания е да използвате услугите на агенция за събиране на вземания. С това най-напред са свързани много неизвестни.В тази статия в блога ние отговаряме на седемте най-често задавани въпроси, които хората си задават за възлагането.

продължаване на четенето >
Счетоводителка обработва неплатени фактури.
16.09.2020

Какво да направя при несъбрани вземания?

Поръчката е доставена и фактурата е издадена. Но въпреки това не сте получили плащане по банковата си сметка и все още чакате парите си?

За да бъде ускорено получаването на плащанията, през 2011 г. беше приета директива на ЕС. По този начин е указано на европейско равнище какво трябва да бъде в сила във всяка страна-членка на ЕС по отношение на забавените плащания.

продължаване на четенето >

Актуални сервизни съобщения

Интервю с Александър Йобел, адвокат на TIMOCOM и ръководител на отдела за събиране на вземания и правни въпроси
17.02.2021

Променя ли коронавирусът обработването на плащанията в логистиката?

Ако е преминал крайният срок за плащане на дадена фактура, международната услугата за събиране на вземания ще Ви помогне да получите парите си. В около 86 процента от всички случаи това е успешно. Адвокатът на TIMOCOM - Александър Йобел, ръководител на отдела за събиране на вземания, разказва в интервюто защо услугата работи толкова успешно. Освен това той предоставя информация за актуалната ситуация със спазването на сроковете за плащане в логистиката и дава съвети за какво трябва да се внимава при обработването на плащанията.

продължаване на четенето >
Елиза Вирвих работи в отдела за счетоводство, фактуриране и събиране на вземания към Mega Pol Trans в Пила и при неплатени фактури използва услугата за събиране на вземания на TIMOCOM.
12.01.2021

Mega Pol Trans разчита на международната услуга по събиране на

Ако срокът за плащане е преминал и всички усилия за намиране на решение са безуспешни, за събиране на вземанията може да помогне доставчик на услуги за събиране на вземания. Транспортната фирма Mega Pol Trans от Полша използва за това услугата за събиране на вземания от TIMOCOM – с процент на успеваемост до 90 процента.

продължаване на четенето >
Служителите, които се занимават със събирането на вземания, Юлиан ван Ахтер, Джефри Бладиер и Дениз Бехт съветват, грижат се, преговарят и помагат на клиентите на TIMOCOM да получат парите си.
17.11.2020

Интервю на служители на TIMOCOM, които се занимават със събирането на вземания

От много години TIMOCOM предлага за своите клиенти услуга за събиране на вземания, за да бъде надежден партньор при неплатени фактури. В тази статия в блога ние даваме думата на служители на TIMOCOM, които се занимават със събирането на вземания, за да ни разкажат за своята ежедневна работа в международния  логистичен бранш. Вижда се, че; тя понякога е забележителна и коства нерви, но е винаги напрегната и разнообразна. Джефри Бладиер, Дениз Бехт и Юлиан ван Ахтер споделят опита си, разбиват някои клишета и показват какъв успех може да бъде постигнат в света на бизнеса с дипломация и разбирателство.

продължаване на четенето >

Актуално Medienecho

Контакт с пресата

TIMOCOM GmbH
Unternehmenskommunikation
Timocom Platz 1
DE-40699 Erkrath

+36 22 51 59 61

+49 211 88 26 59 24

presse@timocom.com

в началото