По-високо темпо за цифровото обработване на поръчките

Как Dittrich Eiltransporte печелят от системата на TIMOCOM

„Ние спестяваме между 60 и 70 процента от времето при възлагането на поръчките“

Dittrich са управлявали повече от 1000 транспортни поръчки през изминалите десет години, през които компанията е клиент на TIMOCOM, цифрово през системата – без факс, без телефон, напълно без хартия. Ежедневно Dittrich използва TIMOCOM като система за възлагане на товарите на превозвачи. Допълнително компанията използва софтуерното решение Lavid. Чрез него се регистрират транспортните поръчки на собствените клиенти, като след възлагането на поръчките се въвеждат и превозвачите. 

Преди да почне да бъде използвано цифровото обработване на поръчките чрез TIMOCOM, транспортните поръчки бяха изпращани на външните превозвачи чрез Lavid. Но благодарение на борсата за товари и обработването на поръчките, които са интегрирани в системата, сега изпращането на транспортните поръчки е по-бързо. „Ние спестяваме между 60 и 70 процента от времето при възлагането на поръчките“, казва управителят на Dittrich Оливер Щилер. „Ние обработваме транспортната поръчка чрез попълването на една единствена маска. Така че всички става директно онлайн. Така на нас ни остава повече време да предлагаме индивидуални решения на нашите клиенти“, разказва Щилер.

Dittrich Eiltransporte GmbH

През 1994 г. Томас Дитрих основа компанията си с четири превозни средства. Днес тя работи с международна клиентска база, като фирмата е добре позиционирана на пазара благодарение на своите партньори от цял свят и над 230 превозни средства. 25 служители на трудови договори и 65 подизпълнители се грижат за това спешните пратки да бъдат доставяни сигурно и възможно най-бързо.

В рамките на TIMOCOM Challenge компанията постигна второ място за най-активен клиент и по този начин спечели лично обучение в Обермихелбах. На него беше изяснено например как една транспортна поръча може да бъде обработвана от няколко човека и как запитването за транспорт може да бъде използванo вместо мейлинг лист. Тези възможности бяха вече известни на Dittrich, но до момента не бяха използвани никога. Сега те ще трябва да бъдат изпробвани със собствените превозвачи, за да може да бъде постигната добавена стойност в практиката. На един нов служител, който скоро ще подсили диспечерския екип, му беше горещо препоръчан Update Pool. Другите диспечери също вече използват обучителните материали за самостоятелно обучение.

Диспечерското трио вече има задача за IT експертите от Еркрат: Те биха желали TIMOCOM да изпраща имейл на получателя на транспортната поръчка. „Някои изпълнители още не познават добре цифровата обработка на поръчките и поради това не знаят къде точно да намерят транспортната поръчка“, каза един от участниците. Затова имейлът ще съдържа линк, който ще отведе изпълнителя директно до транспортната поръчка в умната логистична система Smart Logistics System на TIMOCOM.

Историята на компанията: устойчиво успешна

Преди почти 25 г. Томас Дитрих основа компанията във Фюрт – с четири превозни средства. Днес тя работи с международна клиентска база, като фирмата е добре позиционирана на пазара благодарение на своите партньори от цял свят и над 230 превозни средства. 25 служители на трудови договори и 65 подизпълнители се грижат за това спешните пратки да стигат до местоназначението си сигурно и възможно най-бързо: без значение дали стоките имат нужда от охрана или спешните пратки трябва да изминат само кратко разстояние.

Повече информация за Dittrich ще намерите на eiltransporte-dittrich.de.

в началото