18.09.2018

IAA Nutzfahrzeuge 2018: С новата си маркетингова идентичност TIMOCOM става новатор в областта Marketplace

Augmented Logistics за европейската логистика

(1)

Augmented Logistics за европейската логистика

За 8-ми пореден път TIMOCOM стана водещата IT фирма в Европа в областта на логистиката на IAA Nutzfahrzeuge 2018 в Хановер. Тази година TIMOCOM използва тази възможност за нещо специално. На изложението за мобилност, транспорт и логистика фирмата се презентира със своето ново лого като  Marketplace  и представи визията си за Augmented Logistics.

От повече от двадесет години TIMOCOM трайно променя и цифровизира заедно със своите клиенти логистичния бранш. Сега фирмата заедно с тях прави следващата крачка в развитието си и се трансформира. Основа за това стават новите визия и мисия на фирмата. TIMOCOM вярва в съществуването на един свят без логистични предизвикателства и си поставя за мисия да направи логистиката умна, безопасна и лесна. Тази стратегия намира отражение и в новата маркетингова идентичност

Но какви точно са основните фактори на тази трансформация?

Marketplace

Ансгар Макс, IT директор, обяснява трансформацията от борса за товари към новаторска система за бъдещето на логистиката: „Едновременно с това TIMOCOM отдавна вече е нещо повече от само борса за товари или платформа, която акцентира само върху транспорта. Marketplace е набор от много различни приложения, услуги и интерфейси. Технически погледнато тук става дума за микро или REST услуги, докер контейнери и инструменти като Kubernetes.

В резултат на Continuous Integration и Continuous Delivery, както и на нашите гъвкави процеси за развитие, ние сме способни да реагираме много ефективно на изискванията на пазара.“ За TIMOCOM Marketplace  е следващата логична стъпка, за да могат клиентите да спечелят от една интелигентна услуга.   

Augmented Logistics за бъдещето

Както е известно от много години TIMOCOM събира „заедно товарите и товарните обеми“. Освен това клиентите могат да използват ползите и предимствата на най-голямата борса за товари в Европа. „Augmented Logistics“ обещава на повече от 127 000 потребители още по-голяма гъвкавост и ефективност при подкрепата на техните логистични процеси. Говорителят на TIMOCOM, Гунар Гбурек, пояснява създаденото от TIMOCOM понятие за стратегическото пренасочване: „Ние постоянно акцентираме върху автоматизирането на логистичните процеси и лесното свързване на клиентите към нашата система. „Augmented“ означава „разширен“, „подобрен“, „увеличен“. Защото всяка цифрова оптимизация на нашата система прави процесите на нашите клиенти още по-интелигентни и по този начин те могат да бъдат още по-конкурентоспособни. За TIMOCOM това означава за в бъдеще да се фокусира още повече върху разширяването на Marketplace  и свързаността с клиентите.“

Гъвкаво лого и нова маркетингова идентичност

Новото гъвкаво лого допълва на визуално ниво преработената маркетингова идентичност. Pélagie Mepin, маркетингов директор, говори за новата иновативна търговска марка: „Нашето ново лого е олицетворение на нашата визия за самите нас като водеща и преди всичко задаваща тенденциите на бъдещето IT фирма по отношение на логистиката. Затова ние взехме решение за един модерен гъвкав дизайн. По този начин ние искаме да покажем гъвкавостта и динамиката на TIMOCOM, които събират на едно място логистичния бранш и нашите над 40 000 клиенти.“ Гъвкавото лого позволява на TIMOCOM да реализира една още по-насочена и конкретна комуникация с клиентите.

Новата маркетингова идентичност на TIMOCOM ще бъде официално представена за първи път на IAA Nutzfahrzeuge 2018 в палата 13 на щанд C29. Там посетителите на водещото изложение ще узнаят всички подробности за новата стратегия на TIMOCOM и ще могат да се информират за многобройните възможности на Marketplace .

Изтеглете съобщение за пресата
в началото