30.03.2015

ІТ компанията бележи непрекъснат растеж в Югоизточна Европа

TimoCom спечели наградата „Brand Leader Award“ в Белград

(1)

Еркрат / Белград, 30.03.2015 г. – И победителят е: TimoCom. Производителят на софтуер беше отличен за приноса си в региона на Югоизточна Европа с наградата „Brand Leader Award“. Въз основа на дългогодишното ноу-хау в бранша и непрестанното разработване на иновативни IT услуги, комитетът на 2-рата транспортна и логистична конференция TIL 2015 тази година връчи отличието в категорията „IT услуги в транспортната индустрия“ на базираната в Германия средно голяма компания.  

Връчването на наградите се състоя на 26 март 2015 г. в познатия конгресен център „Сава“ в Белград под егидата на Министерството на строителството, транспорта и инфраструктурата на Република Сърбия. Посредством наградите „Brand Leader Award“ организаторът отличава компании, институции и медии, които са повлияли положително на икономическия растеж на транспортния бранш в региона. Организаторът Миливойе Радованович от Mass Media International обоснова решението на комитета по следния начин: „TimoCom е широко признат като водещ доставчик на IT услуги в областта на транспорта и логистиката. Технологиите TC eBid®, TC eMap® и TC Truck&Cargo® са се позиционирали в транспортната индустрия като изключително ефективни, продуктивни и прозрачни. Непрестанният принос на TimoCom за развитието и усъвършенстването на транспортния и логистичния бранш се състои от изключителна услуга, висококачествени продукти и оперативно съвършенство.“ Той също така подчерта значимостта на компанията в Югоизточна Европа и продължи: „За мен е изключително удоволствие да връча наградата „Brand Leader Award“ на TimoCom за приноса на компанията за развитието на технологиите и IT услугите в областта на транспорта и логистиката.“

 

Мениджърът за Югоизточна Европа, Тина Пандза, получи  в Белград наградата от името на TimoCom. „Нашите данни вече от години показват колко добре се приемат нашите продукти от потребителите в региона на Югоизточна Европа. Това се дължи не само на многобройните оферти за товари и товарни обеми, а също и на това, че нашите клиенти получават помощ на майчиния си език, както и на това, че ние сме винаги близо до нашите клиенти и че сме в тясно сътрудничество с националните браншови съюзи.“ Така че ние не почиваме на стари лаври, поясни Пандза. „Наградата ни мотивира и в бъдеще да вземаме присърце желанията на нашите клиенти в региона и да оптимизираме нашия софтуер, така че участниците в транспортния и логистичния бранш да могат да работят още по-ефективно.“

Изтеглете съобщение за пресата
в началото