Управлявайте Вашите транспортни поръчки централно и цифрово
- Създавайте централно транспортни поръчки от външни възложители
- Използвайте проследяването на поръчките чрез свързване на GPS предаватели и транспортни поръчки
- Архивирайте Вашите транспортни поръчки: Предлагаме 10 години запазване на съдържанието
Пълният процес в системата Smart Logistics System
Договаряте Вашите транспортни поръчки директно с Вашите търговски партньори в системата на TIMOCOM. Благодарение на цифровия процес комуникирате бързо и пестите допълнително време при въвеждането на данни. Тъй като всички поръчки се превеждат автоматично на съответния език, не съществуват никакви езикови бариери и няма загуба на време. Допълнително предимство е прегледното представяне в сравнение с другите канали за комуникация, като например имейл.
С TIMOCOM Вие винаги ползвате високо ниво на защита на данните. Данните винаги остават поверителни, респ. защитени са от достъп на неоторизирани лица. Всички сървъри се намират в Германия, където е в сила немският закон за защита на данните. Данните не напускат държавата.
Искате да използвате управлението на поръчките за запитвания за транспорт? С удоволствие ще Ви помогнем.
Предимствата за Вас:
- Оптимизирайте своята комуникация посредством изцяло цифрова обработка
- Спечелете сигурност чрез правно обвързващи договорни документи
- Преодолейте езиковите бариери чрез автоматично изпращане на документа за поръчката на езика на Вашия търговски партньор
- Персонализирайте Вашите транспортни поръчки с Вашето фирмено лого, Вашите документи за транспорта и генератора на номер на поръчката
- Спечелете от икономията на време като създадете образци за повтарящи се транспортни поръчки
- Базирайте вземането на бизнес решения в бъдеще на Вашите лични статистики
- Увеличете ефективността си в работата като използвате интерфейса Транспортни поръчки за Вашата система за управление на транспорта
Цифрово обработване на поръчките
И двамата търговски партньори имат възможността да управляват своите транспортни поръчки прегледно и постоянно да имат точен поглед върху техния статус – цифрово на едно централно място.


Ускоряване на процесите
Бързото въвеждане на данни дава възможност да се спести много време. Причините: тясна интеграция с нашата борса за товари и запитване за транспорт. Също така и нашите функции за модели и шаблони, както и интелигентните автоматични попълвания, се грижат да можете да създавате бързо всички данни на Вашите транспортни поръчки.
Улесняване на оценката
Анализирайте Вашите търговски взаимоотношения и резултати чрез нашите функции за оценяване, които могат да бъдат индивидуално адаптирани към Вашите нужди. Можете да използвате тези знания и за бъдещите си сделки.


Контролиране на транспортния процес
Благодарение на нашите функции проследяването на пратки е съвсем лесно. И двамата бизнес партньори винаги поддържат преглед на напредъка на своите транспортни поръчки и по този начин могат да намалят усилията си за комуникация.
Оптимизирайте своите бизнес процеси с цифровите транспортни поръчки!
Като възложител възлагате транспортните поръчки цифрово в системата на TIMOCOM на Вашите търговски партньори.
Като изпълнител реагирате директно в системата на TIMOCOM на транспортни поръчки като цифрово или ги приемате, или ги отказвате.
Ние сме особено чувствителни към Вашите данни! Затова TIMOCOM носи печата за качество „Hosted in Germany“. Данните на нашите потребители се хостват в Германия, съгласно немските закони – и преди всичко немския закон за защита на данните, който е един от най-строгите в Европа.
Използвайте транспортните поръчки в умната логистична система Smart Logistics System.
Имате въпроси? С удоволствие ще Ви помогнем: