
Управлявайте Вашите транспортни поръчки централно и цифрово
Създавайте централно транспортни поръчки от външни възложители
Използвайте проследяването на поръчките чрез свързване на GPS предаватели и транспортни поръчки
Архивирайте Вашите транспортни поръчки: Предлагаме 10 години запазване на съдържанието
Пълният процес в система Smart Logistics System
Договаряте Вашите транспортни поръчки директно с Вашите търговски партньори в системата на TIMOCOM. Благодарение на цифровия процес комуникирате бързо и пестите допълнително време при въвеждането на данни. Тъй като всички поръчки се превеждат автоматично на съответния език, не съществуват никакви езикови бариери и няма загуба на време. Допълнително предимство е прегледното представяне в сравнение с другите канали за комуникация, като например имейл.
С TIMOCOM Вие винаги ползвате високо ниво на защита на данните. Данните винаги остават поверителни, респ. защитени са от достъп на неоторизирани лица. Всички сървъри се намират в Германия, където е в сила немският закон за защита на данните. Данните не напускат държавата.
Искате да използвате управлението на поръчките за запитвания за транспорт? С удоволствие ще Ви помогнем.
Влезте в контакт сега!
Предимствата за Вас:
Бърза комуникация, благодарение на цифрова обработка.
Защита и на двете страни чрез обвързващ договорен документ
Транспортни поръчки на съответния майчин език
Персонализиране на транспортните поръчки с фирмено лого, документи и генератор на номер на поръчката
Шаблони за повтарящи се транспортни поръчки, които могат да бъдат използвани по всяко време
Използване на статистика за вземане на бизнес решения в бъдеще
Лесно управляване на транспортни поръчки по цифров път
И двамата търговски партньори имат възможността да управляват своите транспортни поръчки прегледно и постоянно да имат точен поглед върху техния статус - цифрово на едно централно място.

Спестете време умно
Бързото въвеждане на данни дава възможност да се спести много време. Причините: тясна интеграция с нашата борса за товари и запитването за транспорт. Също и нашите функции за модели и шаблони, както и интелигентните автоматични попълвания се грижат да можете да създавате бързо всички данни на Вашите транспортни поръчки.

Създаване на умни оценки и анализи
Анализирайте Вашите търговски взаимоотношения и резултати чрез нашите функции за оценяване, които могат да бъдат индивидуално адаптирани към Вашите нужди.. Можете да използвате тези знания и за бъдещите си сделки.

Имате всичко с един поглед
Благодарение на нашите функции проследяването на пратки е съвсем лесно. И двамата бизнес партньори винаги поддържат преглед на напредъка на своите транспортни поръчки и по този начин могат да намалят усилията си за комуникация.

Какво казват нашите клиенти

”Със системата на TIMOCOM ние пестим до 60 процента от времето при възлагането на поръчките. Чрез формуляра можем да въведем и изпратим всички данни. Не се налага да чакаме имейли с фирмени бланки или потвърждения на застраховки, а правим всичко директно онлайн." >> Прочетете историята на успеха (PDF)

”Ние сме значително по-бързи при създаването и обработването на поръчките. За нас абсолютното предимство е, че със системата на TIMOCOM имаме място за съхранение на всички наши поръчки за товари и благодарение на това при одит имаме всички данни на едно централно място.” >> Прочетете историята на успеха (PDF)
Оптимизирайте своите бизнес процеси с цифровите транспортни поръчки!
Като възложител възлагате транспортните поръчки цифрово в системата на TIMOCOM на Вашите търговски партньори.
Като изпълнител реагирате директно в системата на TIMOCOM на транспортни поръчки, като цифрово или ги приемате, или ги отказвате.

Ние сме особено чувствителни към Вашите данни! Затова TIMOCOM носи печата за качество „Hosted in Germany“. Данните на нашите потребители се хостват в Германия, съгласно немските закони - и преди всичко немския закон за защита на данните, който е един от най-строгите в Европа.
Тествайте сега системата на TIMOCOM.
Тествайте безплатно сегаВие имате въпроси? С удоволствие ще Ви помогнем: