Въпроси и отговори за Messenger
Въпроси и отговори за TIMOCOM Messenger
TIMOCOM Messenger е комуникационен канал на TIMOCOM Road Freight Marketplace, който е директно интегриран в борсата за товари. Той позволява бърза, сигурна и ефективна комуникация между създателите на оферта и потенциалните изпълнители, директно в контекста на оферта. Използвайки TIMOCOM Messenger, можете да намалите времето за изчакване и в същото време да увеличите ефективността на вашите бизнес процеси.
TIMOCOM Messenger защитава всички съобщения и данни в съответствие със стандартите на пазара на TIMOCOM, като по този начин подпомага поверителността и сигурността. Чрез интегрирането си в пазара за товари Вие имате контрол върху това кой има достъп до комуникацията и сте сигурни, че лицето, с което контактувате, има регистриран акаунт в TIMOCOM.
Използването на TIMOCOM Messenger предлага не само повишена сигурност, но и дава на комуникацията Ви същото ниво на ангажираност като при тази по имейл, което Ви помага да управлявате професионалните си взаимоотношения без усилие.
По подразбиране TIMOCOM Messenger е предварително зададен като предпочитан комуникационен канал при въвеждане на товари и товарни пространства. Освен ако не деактивирате тази настройка, търсещите оферти ще виждат само TIMOCOM Messenger като опция за писмена комуникация. Това означава, че не е нужно следите други комуникационни канали и можете да се съсредоточите изцяло върху работата си.
Когато се генерира оферта, при въвеждането ѝ се посочва предпочитания канал за комуникация. След това ще видите избора в горния десен ъгъл на опциите за контакт в съответната оферта. Ако там излиза балонче, създателят на офертата желае контакт чрез TIMOCOM Messenger. Като търсещ поръчка имате възможност да започнете разговор. За да направите това, щракнете върху споменатата по-горе икона на балонче “Запитване чрез чат” в офертата за товари или товарни пространства. Отваря се овърлей на чат в долната част на екрана.

В TIMOCOM Marketplace бутонът за чат ще започне да мига, когато получите ново непрочетено съобщение във входящата си кутия. Бъдещите актуализации също така ще въведат възможността за известия по имейл за допълнително увеличаване на видимостта и прозрачността по отношение на новите входящи съобщения.
В актуалната версия на TIMOCOM Messenger можете също да бъдете информирани за новополучени съобщения чрез известия на браузъра (звук и изскачащи известия), дори ако в момента работите в други раздели на браузъра. За да направите това обаче, функцията трябва да е активирана във вашия браузър.
Как се активира известяване в браузър?
Опция 1: Вече сте се съгласили с известявания от браузъра в миналото.
В този случай не са необходими допълнителни настройки и вече трябва да получавате известия по този начин.
Опция 2: В миналото сте отказали известяването от браузъра.
Трябва да коригирате настройките си. Ето как процедирате с най-често срещаните браузъри:
За Chrome:
1. Отворете TIMOCOM Marketplace
2. Щракнете върху иконата на “Настройки” в адресната лента
3. Отидете на “Настройки на сайт”.
4. На “Известия” изберете “Разреши”.
За Edge:
1. Отворете TIMOCOM Marketplace
2. Щракнете върху иконата с катинар в адресната лента.
3. Отидете на “Настройки на сайт”.
4. На “Известия” изберете “Разреши”.
Опция 3: В миналото не сте вземали решение относно известията в браузъра.
Ако не сте приели или отхвърлили известия на браузъра в рамките на TIMOCOM Marketplace в миналото, съответният диалог ще се покаже на няколко места в TIMOCOM Messenger. Всичко, което трябва да направите, е да потвърдите диалога и отсега нататък ще бъдете информирани чрез известяване в браузъра.
Ако например офертите вече са били възложени и по тази причина изтрити, все още можете да пишете съобщения в чата, тъй като често възникват запитвания или нужда от информация, след като поръчката за транспорт е направена. Всички чатове се съхраняват най-малко 12 месеца, така че можете да получите достъп до цялата необходима информация и документи по-късно.
Да, използването на на свързания с офертите Messenger е безплатно за всички клиенти на TIMOCOM.
В момента TIMOCOM Messenger предлага следните функции:
Бърз достъп до информация за контакт:
В овърлея на чата можете да видите името на фирмата, името на потенциалния търговски партньор, както и профилната снимка. Ще Ви бъдат показани и възможните езици, които събеседникът Ви говори или разбира. Ако щракнете върху името на фирмата, се отваря профилът ѝ и така имате възможност да получите пълна представа за фирмата, с която комуникирате.Еднозначно разпределение на оферти за товари или товарни пространства: Под информацията за контакт ще намерите връзка, която описва съответната оферта за товар или товарно пространство, въз основа на релацията между началната точка и дестинацията. Щракването върху релацията отваря съответната оферта, при условие че все още е налична на Marketplace и не е изтрита. Това е особено полезно, когато паралелно търсите други товари или оферти за товарни пространства и искате бързо да видите цялата съществена информация.
Обмяна на съобщения чрез прозорец за чат: Можете да се свържете с лицето за контакт за офертата в чата. За да направите това, просто напишете съобщение в предоставеното текстово поле и потвърдете въвеждането си с Enter или като кликнете върху “Изпращане”. Всички съобщения са достъпни хронологично в прозореца за чат.
Преводи по заявка: Тъй като потенциално можете да комуникирате с всеки на Marketplace, е възможно да получавате съобщения на език, който не разбирате. В този случай Ви е предоставена възможността съобщенията да бъдат преведени. След това ще Ви се покаже както оригиналното съобщение, така и преведеното съдържание. За да направите това, щракнете върху трите точки до съобщението и изберете „Превод“. Целевият език на превода зависи от системния език, посочен на TIMOCOM Marketplace за товари.
Експортиране на чат: Имате възможност да експортирате историята на чата по всяко време. Това ви дава допълнителен достъп до вашите разговори извън TIMOCOM Marketplace за товари и допълнително независимо архивиране. Това може да бъде особено полезно при справяне с конфликти, ако има несъответствия в транспортния процес. За да направите това, щракнете върху трите точки в горния десен ъгъл. След това ще ви бъде дадена възможност да изтеглите разговора. В зависимост от размера изтеглянето може да започне с малко закъснение. Чатът се съхранява като .html файл. Можете също да запазите чата като .pdf файл, като щракнете с десния бутон → Печат. Начало на формуляра
Функция за уведомяване: Ще бъдете информирани за нови съобщения директно в пазар на Road Freight чрез мигащ бутон за чат.
Насочено известие: В актуалната версия на TIMOCOM Messengers можете да бъдете информирани за новополучени съобщения чрез известия на браузъра (звук и изскачащи известия), дори ако в момента работите в други раздели на браузъра. За да направите това обаче, функцията трябва да е активирана във вашия браузър.
Обмяна на документи (качване и изтегляне): С щракване върху ограденото + ще имате възможността да изпратите съответните документи на Вашия потенциален търговски партньор. Всичко, което трябва да направите, е да изберете документите и да ги качите. Можете да споделяте само документи с размер до 5 MB, които са от следните типове:
.pdf, .xlsx, .xdoc, .img, .png, .webp
Преглед на съобщенията: Вижте всичките си разговори на едно място. В долния ляв ъгъл, до навигацията на страницата, имате възможност да покажете обозрим изглед на всички ваши разговори. За да направите това, просто щракнете върху белия кръг със синьото балонче. Изгледът, който се отваря, съдържа всички разговори, включително съответната информация, така че да могат да бъдат еднозначно реферирани. В допълнение към информацията, която имате в чата, тук можете да видите и последното изпратено съобщение. Съобщенията се сортират според актуалността. Следователно най-новото съобщение винаги ще се показва като първо съобщение.
Търсене в чатове: Можете да търсите разговори в прегледа на съобщенията. За целта въведете желаните данни в полето за търсене над разговорите. Можете да търсите следната информация:
- Код на държавата на мястото на товарене
- Код на държавата на мястото на разтоварване
- Място на товарене
- Място на разтоварване
Показват се най-актуалните 30 съвпадения.
Индикация за докосване: Можете да виждате дали лицето, с което комуникирате, в момента пише съобщение.
Отбелязване като прочетено: Ще получите информация, че Вашето съобщение е доставено, както и информацията, че лицето, с което говорите, (все още не) е прочело съобщението.
- доставено: Синя точка
- прочетено: Снимка на профил
Емотикони: Използвайте емотикони, за да направите съобщенията си по-лични. За да направите това, щракнете върху усмихнатия емотикон в полето за съобщение вдясно.
Затваряне на чат: Ако чатът е отворен, имате възможност да го затворите от горния десен ъгъл. Чатът и следователно целият разговор е затворен, така че първо трябва да отворите отново разговора, за да можете да общувате.
Но това е само началото; ние работим непрекъснато върху допълнителни функции.
През следващите месеци планираме постепенното въвеждане на следните разширения:
Известия по имейл: Ще бъдете уведомявани по имейл, ако пропуснете съобщение в чата, за да можете да реагирате бързо.
Функция за изтриване: Изтрийте ненужните чатове за по-добър преглед.
Това обаче е само кратък предварителен преглед и ние ще Ви информираме редовно за нашите следващи стъпки в разработката.
Да, TIMOCOM Messenger е напълно интегриран в мобилната версия на Road Freight Marketplace, така че можете да го използвате на всяко устройство.
Ако получите неподходящи съобщения, можете разбира се да ни докладвате за тях. За да направите това, щракнете върху трите точки до съобщението и изберете опцията “Докладване”. След това съдържанието автоматично се предава на TIMOCOM и се проверява. В основателни случаи си запазваме правото да блокираме временно или постоянно потребителите от TIMOCOM Messenger и да изтрием съобщението.
Вашата обратна връзка е важна за нас! За тази цел използвайте нашата анкета за обратна връзка. Вашите отзиви са добре дошли за нас, тъй като ни помагат да подобрим Messenger и да го адаптираме по-добре към вашите нужди.
Тук можете да видите инструкции стъпка по стъпка за TIMOCOM Messenger: