Въпроси и отговори за Messenger

Messenger е комуникационен канал на TIMOCOM Road Freight Marketplace, който е директно интегриран в борсата за товари. Той позволява бърза, сигурна и ефективна комуникация между създателите на оферта и потенциалните изпълнители, директно в контекста на оферта. Използвайки Messenger, можете да намалите времето за изчакване и в същото време да увеличите ефективността на вашите бизнес процеси. 

Messenger защитава всички съобщения и данни в съответствие със стандартите на TIMOCOM Marketplace, като по този начин подпомага поверителността и сигурността. Чрез интегрирането си в Marketplace Вие имате контрол върху това кой има достъп до комуникацията и сте сигурни, че лицето, с което контактувате, има регистриран акаунт в TIMOCOM.  

Използването на Messenger предлага не само повишена сигурност, но и дава на комуникацията Ви същото ниво на ангажираност като при тази по имейл, което Ви помага да управлявате професионалните си взаимоотношения без усилие.  

По подразбиране Messenger е предварително зададен като предпочитан комуникационен канал при въвеждане на товари и товарни пространства Освен ако не деактивирате тази настройка, търсещите оферти ще виждат само Messenger като опция за писмена комуникация. Това означава, че не е нужно следите други комуникационни канали и можете да се съсредоточите изцяло върху работата си. 

3. Item Picture - AG create offer

 

Когато се генерира оферта, при въвеждането ѝ се посочва предпочитания канал за комуникация. След това ще видите избора в горния десен ъгъл на опциите за контакт в съответната оферта. Ако там излиза балонче, създателят на офертата желае контакт чрез Messenger.

4. Item Picture - Chat initiation

В текущата версия на Messenger сте информирани за нови съобщения чрез известия в браузъра със звуков сигнал. В Road Freight Marketplace бутонът за чат ще започне да мига, когато получите ново непрочетено съобщение във входящата си кутия. Бъдещите актуализации също така ще въведат възможността за известия по имейл за допълнително увеличаване на видимостта и прозрачността по отношение на новите входящи съобщения. 

5. Item Picture - Startpage kl1

Ако например офертите вече са били възложени и по тази причина изтрити, все още можете да пишете съобщения в чата, тъй като често възникват запитвания или нужда от информация, след като поръчката за транспорт е направена. Всички чатове се съхраняват най-малко 12 месеца, така че можете да получите достъп до цялата необходима информация и документи по-късно. 

Да, използването на на свързания с офертите Messenger е безплатно за всички клиенти на TIMOCOM. 

В момента Messenger предлага следните функции: 

 

  • Обмяна на съобщения чрез прозорец за чат: Всички съобщения във връзка с оферта са достъпни хронологично в прозореца за чат. 

    8. Item Picture (a) - Chat initiation

  • Функция за уведомяване: Ще бъдете информирани за нови съобщения директно в Road Freight Marketplace чрез мигащ бутон за чат. 

    5. Item Picture - Startpage kl1

  • Насочено известие: Ще бъдете информирани за пристигането на нови съобщения чрез изскачащо съобщение със звуков сигнал в браузъра. 

  • Обмяна на документи (качване и изтегляне): Споделяйте важни документи с файлови формати PDF/JPEG/PNG или на Word/Excel до 5 MB директно в чата. 

    8. Item Picture (b) - Upload documents

     

  • Център за известия: Вижте всичките си разговори на едно място. 

    8. Item Picture (c) - Messenger chat

     

  • Индикация за докосване: Можете да виждате дали лицето, с което комуникирате, в момента пише съобщение. 

    8. Item Picture (d) - messenger typing indicator

     

  • Отбелязване като прочетено: Проследявайте дали съобщението Ви е прочетено. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status

     

  • Емотикони: Използвайте емотикони, за да направите съобщенията си по-лични. 

    8. Item Picture (f) - messenger emoji

 

Но това е само началото; ние работим непрекъснато върху допълнителни функции.  

През следващите месеци планираме постепенното въвеждане на следните разширения: 

 

  • Превод на съобщения: Автоматичен превод на всички езици на Marketplace за намаляване на езиковите бариери и улесняване на международната комуникация. 

  • Известия по имейл: Ще бъдете уведомявани по имейл, ако пропуснете съобщение в чата, за да можете да реагирате бързо. 

  • Търсене и филтър: Търсете и филтрирайте лесно в чатовете, за да можете бързо да намирате конкретни съобщения или разговори. 

 

Това обаче е само кратък предварителен преглед и ние ще Ви информираме редовно за нашите следващи стъпки в разработката. 

 

Да, Messenger е напълно интегриран в мобилната версия на Road Freight Marketplace, така че можете да го използвате на всяко устройство. 

10. Item Picture - Messenger mobile 1

Вашата обратна връзка е важна за нас! За тази цел използвайте нашата анкета за обратна връзка. Вашите отзиви са добре дошли за нас, тъй като ни помагат да подобрим Messenger и да го адаптираме по-добре към вашите нужди. 

11. Item Picture - feedback 1

Тук можете да видите инструкции стъпка по стъпка за Messenger:

Нуждаете се от помощ или имате въпроси? Нашият отдел за обслужване на клиенти ще Ви помогне с удоволствие. 

в началото