Пълният процес в система Smart Logistics System

Договаряте Вашите транспортни поръчки директно с Вашите търговски партньори в системата на TIMOCOM. Благодарение на цифровия процес комуникирате бързо и пестите допълнително време при въвеждането на данни. Тъй като всички поръчки се превеждат автоматично на съответния език, не съществуват никакви езикови бариери и няма загуба на време. Допълнително предимство е прегледното представяне в сравнение с другите канали за комуникация, като например имейл.

С TIMOCOM Вие винаги ползвате високо ниво на защита на данните. Данните винаги остават поверителни, респ. защитени са от достъп на неоторизирани лица. Всички сървъри се намират в Германия, където е в сила немският закон за защита на данните. Данните не напускат държавата.

Искате да използвате управлението на поръчките за запитвания за транспорт? С удоволствие ще Ви помогнем.

Влезте в контакт сега!

+36 22 51 59 61

Предимствата за Вас:

Бърза комуникация, благодарение на цифрова обработка.

Защита и на двете страни чрез обвързващ договорен документ

Транспортни поръчки на съответния майчин език

Персонализиране на транспортните поръчки с фирмено лого, документи и генератор на номер на поръчката

Шаблони за повтарящи се транспортни поръчки, които могат да бъдат използвани по всяко време

Използване на статистика за вземане на бизнес решения в бъдеще

Лесно управляване на транспортни поръчки по цифров път

И двамата търговски партньори имат възможността да управляват своите транспортни поръчки прегледно и постоянно да имат точен поглед върху техния статус - цифрово на едно централно място.

Лесно управляване на транспортни поръчки по цифров път

Спестете време умно

Бързото въвеждане на данни дава възможност да се спести много време. Причините: тясна интеграция с нашата борса за товари и запитването за транспорт. Също и нашите функции за модели и шаблони, както и интелигентните автоматични попълвания се грижат да можете да създавате бързо всички данни на Вашите транспортни поръчки.

Спестете време умно

Създаване на умни оценки и анализи

Анализирайте Вашите търговски взаимоотношения и резултати чрез нашите функции за оценяване, които могат да бъдат индивидуално адаптирани към Вашите нужди.. Можете да използвате тези знания и за бъдещите си сделки.

Създаване на умни оценки и анализи

Имате всичко с един поглед

Благодарение на нашите функции за проследяване на пратка и GPS проследяване на пратки и двамата търговски партньори постоянно имат поглед върху развитието на техните транспортни поръчки и по този начин могат да намалят необходимостта от комуникация помежду си.

Имате всичко с един поглед - поглед върху развитието на транспортните поръчки

Какво казват нашите клиенти

Оптимизирайте своите бизнес процеси с цифровите транспортни поръчки!

Като възложител възлагате транспортните поръчки цифрово в системата на TIMOCOM на Вашите търговски партньори.

Като изпълнител реагирате директно в системата на TIMOCOM на транспортни поръчки, като цифрово или ги приемате, или ги отказвате.

Hosted in Germany - Сигурност на данните в TIMOCOM

Ние сме особено чувствителни към Вашите данни! Затова TIMOCOM носи печата за качество „Hosted in Germany“. Данните на нашите потребители се хостват в Германия, съгласно немските закони - и преди всичко немския закон за защита на данните, който е един от най-строгите в Европа.

Тествайте сега системата на TIMOCOM до 4 седмици безплатно!

Регистрирайте се сега

Вие имате въпроси? С удоволствие ще Ви помогнем:

+36 22 51 59 61

в началото

Съгласен съм този сайт да използва „бисквитките” за анализ, персонализирано съдържание и реклама. Научете повече