Международна услуга по събиране на вземания от TIMOCOM: Вашият партньор за управление на вземания
Част от нашите Security & Payments Services
Какво да направя, ако възложителят ми не плати?
За да сте сигурни, че случай на просрочие няма да се превърне в спор: Услуга за събиране на вземания на TIMOCOM
Почтеността и разбирателството се грижат за запазването на Вашите търговски взаимоотношения. Услугата за събиране на вземания на TIMOCOM Ви подкрепя при: Ако Вашите търговски партньори имат просрочени задължения, можете да разчитате на компетентна и надеждна помощ.
Възложете Вашите поръчки за събиране на вземания лесно и удобно онлайн за незабавна обработка.
Надеждна обработка на Вашите вземания, така че да можете да се концентрирате изцяло върху основния си бизнес.
С дипломатични решения: Над 80% от всички международни поръчки за събиране на вземания са изпълнени успешно.
Компетентен екип ще се справи с Вашите притеснения бързо, изгодно и по извънсъдебен ред.
Комуникация на 27 различни езика за оптимална обработка на Вашите искове в цяла Европа.
С официално регулаторно одобрение от 2003 г.: Възползвайте се от нашия богат опит.
Ето как работи: Обработване на поръчка за събиране на вземания на TIMOCOM
Изчислете разходите си с калкулатора за такси
Ще бъде начислена такса за обработка от 25 евро на поръчка. В случай на успех TIMOCOM ще начисли на възложителя премия за успешно събрани вземания, към която ще бъде добавена таксата за обработка. Това изчисление се извършва в съответствие със законовите разпоредби на Закона за адвокатите (RVG). Изчислете Вашите такси само в няколко стъпки!
Това казват нашите клиенти за услугата за събиране на вземания на TIMOCOM
Често задавани въпроси за услугата по събиране на вземания на TIMOCOM
Да, услугата за събиране на вземания е на разположение на всички съществуващи клиенти на TIMOCOM. Ако все още не сте сключили договор, може да се регистрирате тук.
Не. За нашия екип ще бъде удоволствие да Ви помогне и при просрочени задължения, които не са възникнали чрез TIMOCOM Road Freight Marketplace. Възложете сега Вашия случай за събиране на вземания тук.
Успеваемостта надвишава 80% успешно медиирани случаи.
Ние събираме такса за обработка в размер на 25 евро. Само в случай на успех ние събираме допълнителна премия за успех за нашата дейност по събирането на вземанията, която зависи от размера на вземането. Тази премия за успех е съобразена с германските законови рамки на таксите и може да бъде проверена в нашия калкулатор на таксите преди да ни възложите събирането на вземанията.
Като цяло в сила са законовите принципи за щети в следствие на закъснение, съгласно приложената Директива 2011/7/ЕС. Те трябва да водят до по-бързо плащане на неплатените фактури. След влизането на тази директива в сила в държавите от ЕС са в сила нови права и задължения в случай на забавено плащане. За кредиторите и длъжниците това означава следното:
Фактурите на фирмите автоматично стават просрочени 30 дни след датата на падеж. Поради това срокове на плащане по-дълги от 60 дни са позволени само при извънредни обстоятелства. Ако въпреки това плащането се забави, кредиторът може да поиска определени разноски за събиране на вземането си от длъжника, както и лихва за забава.
В разходите за събирането на вземания могат да бъдат включени възникналите поради забавеното плащане собствени разходи, а също така и разходите за ползването на услуга за събиране на вземания, за адвокат или за съдебно решение за принудително събиране на вземания. За кредиторите това означава, че ще могат да възстановят своите разходи по услугата за събиране на вземания от длъжника. Към разходите, които могат да бъдат възстановени, спада и дължимата в случай на успех такса. Това означава, че кредиторът може да поиска от длъжника да възстанови всички разходи за услугата за събиране на вземания, тоест основната такса плюс премията в случай на успех, когато вземането е просрочено и длъжникът е в забава.
Важно е да се знае, че това правило важи само за фактури,
- които се отнасят за работа, която е извършена по договор, а не, например, за щети или дублирани плащания,
- чието забавяне може да бъде доказано и
- чиито длъжници са установени в ЕС.
Напомняне или подобно искане за плащане от страна на кредитора вече не е необходимо, но може да бъде направено доброволно и би било разумно и препоръчително, ако се предотвратят по-нататъшните стъпки.
Нашият отдел за събиране на вземания работи за Вас в цяла Европа и ние Ви предоставяме услугите си на следните езици:
Български (BG)
Датски (DA)
Немски (DE)
Английски (EN)
Фински (FI)
Френски (FR)
Гръцки (EL)
Италиански (IT)
Хърватски (HR)
Латвийски (LV)
Литовски (LT)
Македонски (MK)
Холандски (NL)
Норвежки (NO)
Полски (PL)
Португалски (PT)
Румънски (RO)
Руски (RU)
Шведски (SV)
Сръбски (SR)
Словашки (SK)
Словенски (SL)
Испански (ES)
Чешки (CS)
Турски (TR)
Украински (UA)
Унгарски (HU)
Да, услугата за събиране на вземания на TIMOCOM работи в международен мащаб, най-вече в цяла Европа, на Вашия роден език. Събирането на вземания в чужбина не е проблем за нас.
В случай на несъстоятелност по правило имуществото на длъжника попада под клаузите на закона за несъстоятелността или на синдик. Той управлява вземанията и се грижи за разпределянето на останалото имущество. Така се гарантира, че не само кредиторите, които са най-близо до длъжника ще бъдат компенсирани най-напред, а че всички кредитори ще бъдат третирани възможно най-равнопоставено.
Всяка държава има собствена процедура, по която кредиторът регистрира вземането си. В случай на процедура по обявяване на несъстоятелност Ви препоръчваме да регистрирате незабавно Вашето вземане, за да бъдете включени в процедурата като кредитор и за да не бъде намалена оставащата сума с разходи по представителство.
Нашата цел е да помогнем на кредиторите със събирането на вземанията им. В случай че длъжникът има затруднения, могат например да бъдат сключени споразумения, като разсрочено плащане, така че кредиторът да може да получи парите си. Същевременно TIMOCOM гарантира за своите клиенти на Marketplace, че натрупването на последващи дългове ще бъде избегнато.
Ако потребител не желае на плати без да посочи причина за това, това противоречи на разпоредбите на критериите за качество на TIMOCOM. След това оставането в мрежата на проверените клиенти не е възможно.
Трябва да се представят следните документи: транспортна поръчка, бележка за доставка, фактура и последно напомняне за плащане.
Поръчката Ви се проверява от Услуга за събиране на вземания на TIMOCOM. След това служител ще се свърже с вас.
Трябва да са изминали поне 30 дни от падежа на задължението.
Има възможност за добавяне на няколко фактури на един длъжник в едно заявление