26.11.2015

TimoCom Messenger е тук

Голяма стъпка за TimoCom, голяма стъпка за бранша

(1)

Еркрат, 21.11.2015 г. – Представете си една типична транспортна и логистична фирма. Все още ли си мислите за телефонна слушалка, химикал, бележник и спедиторски адресен указател? Доставчикът на най-голямата европейска транспортна платформа е помислил за нещо друго: клавиатура, монитор, мишка, прозорец за чат. За нещо, което професионално и сигурно улеснява целия работен процес и преди всичко бизнес комуникацията. От идеята беше създаден новият инструмент за комуникация за бранша: TimoCom Messenger. „Новото“ в транспортната платформа веднага е на разположение на 100 000 потребители, без допълнителни разходи, като предлага нещо повече от чатене.

 

Договаряйте по-добре, сключвайте сделки по-бързо, архивирайте трайно


С въвеждането на Messenger се революционизира цялата бизнес комуникация на потребителите на TimoCom. Те веднага имат възможност да изберат оферта от борсата за товари TC Truck&Cargo® и само с едно кликване да започнат свързан с офертата чат със съответния бизнес партньор. Това пести много време при реализиране на сделката. След като една сделка е сключена успешно и двете страни са постигнали съгласие, проведеният чат може да бъде запаметен като PDF или да бъде разпечатан за законово-обвързващо споразумение. Аспектът на сигурността също не е оставен без внимание: За разлика от публично достъпния чат клиентите могат при комуникацията през TimoCom Messenger винаги да са сигурни, че работят с проверен потребител. Всеки нов клиент се проверява грижливо, преди изобщо да бъде допуснат до транспортната платформа.

Освен свързания с офертите чат, IT компанията със седалище в Еркрат е предвидила и обща чат функция за разговори извън реализирането на сделките: „Добрите контакти са алфата и омегата. С общата чат функция нашите потребители сега могат много лесно да създадат мрежа с избрани партньори и да поддържат контакта чрез Messenger. Поддържането на бизнес контакти не би могло да бъде по-лесно“, казва говорителят на фирма TimoCom Марсел Фрингс. Друго предимство: Потребителите на транспортната платформа могат да ползват общия чат като вътрешнофирмено средство за комуникация между колегите за бърз обмен на информация, ако те също притежават лиценз на TimoCom.

Реагиране на бизнес предложения 24 часа в денонощието

Бързата реакция и незабавната наличност играят голяма роля точно в транспортната сфера. Поради това потребителите могат да използват Messenger и мобилно, тоест на всички устройства. За целта те просто трябва да се регистрират както обикновено чрез приложението транспортен барометър с техния TimoCom акаунт в мобилно устройство и всички техни контакти и чатове се синхронизират автоматично. „С това че може да бъде използван на различни устройства Messenger е предимство и по отношение на това, че нашите потребители са мобилно в борсата за товари, когато са на път, най-вече след сключване на сделка. Било то да изясняват сделки за следващия ден или да изградят предварителна представа. С нашия Messenger потребителите могат да разгледат последното състояние на разговорите не само на стационарен компютър, но и на мобилно устройство“, обяснява Марсел Фрингс.

 

Още от сега първият TimoCom Messenger си проправя път в транспортния и логистичен бранш и революционизира работния процес на нашите потребители. Това означава: 100 000 потребители. Едно TimoCom общество. Имащо връзка навсякъде.

 

Изтеглете съобщение за пресата
в началото