Транспортенлексикон

Транспортенлексикон

Складова логистика

Складовата логистика е част от логистиката за бизнеса които се занимава със складиране. Той включва системното съхранение и управление на стоките в складовете. Компаниите използват специфичен логистичен софтуер като инструменти за управление на складовете,за да се рационализират процеси като получаване, транспортиране и складиране на стоки. Има дори курсове за професионално обучение по складова логистика. Специалистите по складова логистика са отговорни за логистично планиране и организация. Техните задачи включват приемане, одобряване, товарене, съхраняване, транспортиране и опаковане на стоки. Сстоките трябва да се съхраняват в зависимост от състоянието и характеристиките си (например твърди, течни, експлозивни, токсични, малотрайни) . Освен това трябва да бъдат създадени товарните графици , като се вземат предвид законовите разпоредби и да бъдат планирани маршрути. Складоваата логистика помога за регулирането и оптимизирането на информацията на потока от материали ии активи от поръчителите към продавачите.

Виш още:

Знаете ли как се движи бранша?

Регистрирайте се сега и винаги ще бъдете информирани.

Абонирайте се за бюлетина

Все още липсва важна информация. Моля, попълнете изцяло полетата, за да може да започне свалянето.

Моля, попълнете маркираните полета правилно.

Всички полета маркирани с "*" са задължителни и трябва да бъдат попълнени.

С изпращането на регистрационната форма (абонирайте се веднага), Вие потвърждавате приемането на нашата политика за конфиденциалност.

Информационен бюлетин за регистрация:


Вашата лична информация (имейл адрес, име и фамилия) се използва за изпращане на информация от TIMOCOM GmbH до базата данни на SC-Networks GmbH (съдебна регистрация на: Окръжен съд, Мюнхен,регистрационен номер: HRB 14 65 73), Enzianstr. 2 in 82319 Starnberg weitergegeben. SC-Networks GmbH представяла на Федералния закон за защита на данните, както и указанията на TIMOCOM GmbH.

в началото

Съгласен съм този сайт да използва „бисквитките” за анализ, персонализирано съдържание и реклама. Научете повече