skip navigation

Сервизни съобщения

Тук ще намерите всички материали по темите обхващащи логистичния и транспортен бранш.
Харддиск върху периферията на кутия и в средата чип със самолет, товарен автомобил, мотокар, карта и хронометър
21.02.2022

Лиценз за ЕС: Новите правила са в сила от май 2022 г. за фирми, предлагащи куриерски, експресни и колетни услуги

Международен превоз на стоки и каботаж без валиден лиценз на общността на ЕС? Това, което от дълго време беше в дневния ред на фирмите, предлагащи куриерски, експресни и колетни услуги, след 21 май 2022 г. ще остане в миналото. Причината за това: Промяна в регламентите за достъп до пазара и до професията, които влизат в сила на 21 февруари 2022 г. Те гласят, че вече също и малките транспортни средства с допустимо общо тегло от над 2,5 тона ще трябва да притежават лиценз на общността на ЕС.

Тази статия обяснява за какво трябва да внимават сега транспортните фирми и как може да бъде получен лиценз на общността на ЕС.

продължаване на четенето >
Харддиск върху периферията на кутия и в средата чип със самолет, товарен автомобил, мотокар, карта и хронометър
31.01.2022

Това са Топ 6 на тенденциите в логистиката за 2022 година

Зад логистичния бранш остават години, пълни с предизвикателства. Увеличаващата се глобализация и породените от нея потоци от стоки в световен мащаб доведоха до ръст в търсенето на логистични услуги. Поради затрудненията в производството, забавените доставки и проблемите с контейнерите през 2021 година натискът върху бранша значително се повиши.

продължаване на четенето >
Интервю с Александър Йобел, адвокат на TIMOCOM и ръководител на отдела за събиране на вземания и правни въпроси
17.02.2021

Променя ли коронавирусът обработването на плащанията в логистиката?

Ако е преминал крайният срок за плащане на дадена фактура, международната услугата за събиране на вземания ще Ви помогне да получите парите си. В около 86 процента от всички случаи това е успешно. Адвокатът на TIMOCOM - Александър Йобел, ръководител на отдела за събиране на вземания, разказва в интервюто защо услугата работи толкова успешно. Освен това той предоставя информация за актуалната ситуация със спазването на сроковете за плащане в логистиката и дава съвети за какво трябва да се внимава при обработването на плащанията.

продължаване на четенето >
Елиза Вирвих работи в отдела за счетоводство, фактуриране и събиране на вземания към Mega Pol Trans в Пила и при неплатени фактури използва услугата за събиране на вземания на TIMOCOM.
12.01.2021

Mega Pol Trans разчита на международната услуга по събиране на

Ако срокът за плащане е преминал и всички усилия за намиране на решение са безуспешни, за събиране на вземанията може да помогне доставчик на услуги за събиране на вземания. Транспортната фирма Mega Pol Trans от Полша използва за това услугата за събиране на вземания от TIMOCOM – с процент на успеваемост до 90 процента.

продължаване на четенето >
Служителите, които се занимават със събирането на вземания, Юлиан ван Ахтер, Джефри Бладиер и Дениз Бехт съветват, грижат се, преговарят и помагат на клиентите на TIMOCOM да получат парите си.
17.11.2020

Интервю на служители на TIMOCOM, които се занимават със събирането на вземания

От много години TIMOCOM предлага за своите клиенти услуга за събиране на вземания, за да бъде надежден партньор при неплатени фактури. В тази статия в блога ние даваме думата на служители на TIMOCOM, които се занимават със събирането на вземания, за да ни разкажат за своята ежедневна работа в международния  логистичен бранш. Вижда се, че; тя понякога е забележителна и коства нерви, но е винаги напрегната и разнообразна. Джефри Бладиер, Дениз Бехт и Юлиан ван Ахтер споделят опита си, разбиват някои клишета и показват какъв успех може да бъде постигнат в света на бизнеса с дипломация и разбирателство.

продължаване на четенето >
12.11.2019

Когато в склада имате не само стоки, но и печалби.

Наскоро мина Коледата, но бизнеса вече работи на пълни обороти за следващия празник – за Великден. Не след дълго използването на капацитета на складовете ще достигне най-високите си стойности и ще има недостиг на свободни складови площи. В краткосрочен и средносрочен план почти няма налични складови площи – така изглежда ситуацията. Освен това проучването на подходящите доставчици може да отнеме много време, а времето струва пари. Поради това не би ли било от полза приложение, което да свързва лесно тези, които предлагат складове и логистични площи, и потенциалните клиенти? С едно кликване на мишката? 

продължаване на четенето >
в началото