Защита със системата

Нашето мото гласи „Доверието е добро - контролът е още по-добър!“ - и ние правим още една крачка напред: Ние проверяваме не само новите и съществуващите клиенти, а Ви предлагаме и още много услуги за сигурност.

TC Login: Достъп до умната логистична система Smart Logistics System

Една от най-големите опасности за сигурността при работа с компютър все още е възможността някой да отгатне потребителското име и паролата. Поради тази причина ние от TIMOCOM не даваме пароли за идентификация. Като клиенти на TIMOCOM Вие сваляте от нас Вашия персонален ключ за безопасен достъп, респективно ключ за сигурност, TC Login. Така след инсталирането и предоставянето на достъпа на Вашия компютър Вие получавате удобен, оторизиран достъп до умната логистична система Smart Logistics System.

Дори когато влизате мобилно в до платформата на TIMOCOM чрез приложението, ние използваме същите стандарти за безопасност. Така TC Login в приложението транспортен барометър заедно с индивидуалния ПИН служат като достъп до персоналния Ви TIMOCOM акаунт.

Предимствата за Вас:
  • Вземете персонален ключ за сигурност при сваляне: TC Login
  • По-удобен достъп до системата
  • Предоставяне на достъп само за оторизирани потребители
  • Няма комбинация от потребителско име и парола,която да може да бъде шпионирана!

Едно от най-големите ни предимства: Техническите аспекти на сигурността:

Мрежата за сигурност на TIMOCOM обхваща също така и последователни инвестиции в най-модерните технологии на IBM и Oracle. Като клиенти на TIMOCOM имате на разположение една хай-тек платформа с най-високо качество, която Ви дава възможност да работите бързо и сигурно.

С TIMOCOM няма да останете разочаровани: Два компютърни центъра на най-високо ниво, които се намират на различни места и са напълно независими един от друг, се грижат да имате възможност да работите 24 часа в денонощието. Благодарение на това, че нашите сървъри са оптимално достъпни, благодарение на цялостните си системи за архивиране, дори и в случай на природни бедствия, умната логистична система Smart Logistics System на TIMOCOM винаги функционира с обичайното си високо качество.

Като ІТ специалист TIMOCOM предлага:
  • Печат ISO/IEC 27001 сертифицирани и енергийно-ефективни центрове за данни
  • Сигурно прехвърляне на данни благодарение на криптирана SSL връзка.
  • 24/7 мониторинг от нашия собствен IT отдел.
  • Неколкократно дублираща се интернет връзка
  • Мощна защитна стена и няколко нива от антивирусни системи
  • Всички данни са „Hosted in Germany“
Hosted in Germany - Сигурност на данните в TIMOCOM
\”Ние сме особено чувствителни към Вашите данни! Затова TIMOCOM носи печата за качество „Hosted in Germany“. Данните на нашите потребители се хостват в Германия, съгласно немските закони - и преди всичко немския закон за защита на данните, който е един от най-строгите в Европа.\”

Марко Хаак директор по IT инфраструктурата и услугите.

Силно регулирано: Достъпът до системата на TimoCom

Прозрачни, чисти, компетентни - така изглеждат сделките с TIMOCOM. Понеже искаме да можем да предложим на нашите клиенти максимална сигурност, фирмите, които искат да работят със системата, трябва да изпълнят определени изисквания. Благодарение на това повече от 130 000 потребители на TIMOCOM се намират в добри ръце по отношение на сигурността. Този стриктен процес на регистрация е довел до това, че днес да си клиент на TIMOCOM е препоръка за качество.

Сигурност на борсовия и договорния пазар
  • Достъп до борсата по правило едва чак 6 месеца след регистрацията на фирмата.
  • Проверка на най-важните фирмени документи преди сключването на договора
  • Проверка на всеки нов клиент
  • Непрекъснат контрол на клиентите и след сключването на договора

Заедно защитаваме Вашия интерес

В работното ежедневие винаги може да се случи фактурите да не бъдат платени навреме. За тези случаи в TIMOCOM съществува отдел по международно събиране на вземания. Той влиза в действие бързо и лесно и изяснява какви са шансовете тези пари да бъдат събрани. Едно от предимствата на TIMOCOM например е, че консултирането на международните клиенти се извършва от служители, говорещи майчиния език на клиента.

Нашият отдел за събиране на вземания има освен това особен страничен ефект: Обикновено само сериозни фирми се опитват да станат членове на мрежата на TIMOCOM.

Научете повече >

По-добра сигурност с предварителна проверка

Нашите клиенти трябва да могат всеки ден да използват ефективно и сигурно системата на TIMOCOM - това е нашата мисия. Тъй като транзакциите се осъществяват между търговските партньори, възниква въпросът за почтеността на всеки един от тях.

Информационна графика за TIMOCOM Identify
Проверка на идентичността на търговските партньори:
  • Поискайте от потенциалния търговски партньор да Ви прати съответната оферта от системата на TimoCom под формата на разпечатка. Така можете незабавно да проверите дали той също има достъп до умната логистична система Smart Logistics System.
  • Потърсете във фирмения профил регистрацията на Вашия потенциален търговски партньор. С помощта на функцията за документи той може да е качил най-често търсените документи, които служат за идентификация.
  • Сравнете данните в качените документи с тези от фирмения профил.
  • Сравнете данните на лицето за контакт, например дали името, телефонният номер и имейл адресът във фирмения профил са идентични и съвпадат.

В случай че след проверката все още имате основателни съмнения за данните на търговския партньор, TIMOCOM Identify ще помогне при идентификацията на потенциалния партньор.

Какво Ви е необходимо за искането за идентификация:
  • Разпечатка от системата на TIMOCOM на изпратената до Вас от търговския партньор оферта.
  • Копие от качените във фирмия профил документи, респ. получените от търговския партньор фирмени документи.
  • Изцяло попълнен формуляр за заявка с посочени причини за съмненията
Изпратете цялата документация по имейл или по факс на TIMOCOM:

+36 22 51 59 81

info.bg@timocom.com

Свалете формуляра за заявка (PDF, 792 kB)

Екипът на TIMOCOM Identify ще извърши цялостна безплатна проверка в рамките на максимум 5 работни часа. Ще получите отговор в писмен вид - през работните дни от 08:00 ч. до 17:00 ч.

Какво можете да направите за чисти сделки

С модерната си широкообхватна мрежа за сигурност TIMOCOM прави много за това Вашата ежедневна работа да функционира безпроблемно. Овен това Вие самите можете с прости средства и мерки да помогнете за значителното повишаване на Вашата сигурност. Тук Ви даваме няколко помощни средства за това.

Вашият списък за проверка на новите търговски партньори

Вашият списък за проверка на новите търговски партньори

Най-важните правила като предпоставка за чисти сделки

TIMOCOM стандартно проверява своите нови клиенти, още преди те да получат достъп до първата умна логистична система Smart Logistics System за Европа. По този начин извършваме много предварителна работа за Вас. Но и Вие можете да правите по нещо за Вашата сигурност всеки ден.

Достатъчно е да следвате няколко стъпки, с които можете значително да намалите рисковете за „нечисти“ сделки още преди сключването на договора. Затова TIMOCOM е изготвил списък с най-важните неща за проверката на нови търговски партньори. Ще намерите още съвети за избягване на кражбите на стоки в следващата информация за европейската инициатива на TIMOCOM и SCHUNCK.

Контролен списък за проверка на нови търговски партньори
Вашата проверка за сигурност за предотвратяване на кражбата на стоки

Вашата проверка за сигурност за предотвратяване на кражбата на стоки

С този списък Ви защитавате бизнес си срещу измами

Черните овце не са нов феномен в транспортния бранш. Новото е, че измамниците стават все по-нагли. Затова става и все по-важно да се използват работещи средства и мерки за предотвратяване на опитите за измама и кражба.

Съвместно TIMOCOM GmbH и OSCAR SCHUNCK AG & CO KG разработиха обширен списък за бизнеса, чрез който списък можете да установите самоличността на Вашите търговските партньори по-добре, преди подписването на договора. Съветваме съответните отговорни служители да изтеглите и проверите списъка за да имате по-голяма сигурност и проверка на почтеността на транспортната услуга.

Чеклист за предотвратяване на кражбата на товари
в началото

Съгласен съм този сайт да използва „бисквитките” за анализ, персонализирано съдържание и реклама. Научете повече