TIMOCOM Logo

JavaScript е забранен във вашия браузър.

Функционалността на този уебсайт е намалена. За да се увеличи обхвата, моля разрешете временно JavaScript в настройките на браузъра си.

Намеренията са готови да бъдат реализирани

Клиенти на TimoCom за впечатленията им от функцията за качване и сваляне.

TIMOCOM Пресинформация – Актуална информация

Клиенти на TimoCom за впечатленията им от функцията за качване и сваляне.

Ерктат, 05.01.2017 г. – TimoCom, най-голямата транспортна платформа в Европа, предприе особено важни действия за последната година. Да оборудва платформата с дигитални приложения. Казано, направено. От отминалия септември над 36 000 клиенти са могли да използват функцията за качване и сваляне на документи.

 

Планът на доставчика на IT услуги беше с помощта на новата функция да улесни клиентите си по пътя към цифровизацията и да им помогне да оптимизират работните си процеси. С функцията за качване и сваляне потребителите могат да качат еднократно най-често търсените документи, които са необходими за транспорта, и да ги предоставят за сваляне на другите потребители на платформата. Така в транспортната платформа вече има качени много хиляди документи. Една от първите фирмите, разбрали какви са предимствата, е спедиторската фирма Келерсхон в Линдлар. Те са убедени в предимствата на новата функция, понеже те не само улеснява процесите, но и без съмнение също така допринася и за опазването на околната среда. „Ние отдаваме голямо значение на устойчивостта, понеже нашето мото гласи – логистика за хората и околната среда. Ако вземем предвид това, че ежедневно получаваме до 32 документа, това прави около 1000 листа хартия на месец. При това трябва да се вземе предвид и това, че един документ може да съдържа и няколко страници, като например застраховката като превозвач. Това си е доста хартия. Затова предпочитаме търговски партньори, от които можем да свалим документите в цифров вид, без да ползваме хартия“, поясни управителя Вили Келерсхон.

 

Времето е пари

„Иска ми се да мога да спра времето“ е изречение, което всеки си е казвал. Да могат да направят това искат със сигурност всички, които работят в транспортния и логистичния бранш, понеже в него времето е изключително ценна стока. Това го знае и Джоди Дал Феро, диспечер във фамилната фирма Dal Ferro Trasporti в Италия. „По-рано при сключването на бизнес сделка винаги ни изпращаха минимум четири документа по факс или имейл. Понякога имаше липсващи документи или прикачените файлове бяха прекалено големи и трябваше да правим допълнителни запитвания. Това ни струваше време и нерви. С тази функция нямаме такива проблеми. Някоя наши партньори в началото много се чудеха, защо като малка фирма ние отдаваме толкова голямо значение на цифровизацията, но който иска да оцелее на пазара, трябва да бъде в крак с времето.“

 

TimoCom, най-голямата транспортна платформа в Европа, също върви в крак с времето. За 2017 година има още едно голямо нововъведение, с което човек може да помогне на клиентите си по отношение на оптимизирането на процесите и цифровата работа. Очаква се то да бъде презентирано на клиентите в средата на годината.

 

Автор:

Ася Цонкова

TIMOCOM на:

Пресинформация Контакт

Communications

TIMOCOM GmbH

Timocom Platz 1

DE-40699 Erkrath

+49 211 88 26 59 24
Съгласен съм този сайт да използва „бисквитките” за анализ, персонализирано съдържание и реклама.