TIMOCOM Logo

JavaScript е забранен във вашия браузър.

Функционалността на този уебсайт е намалена. За да се увеличи обхвата, моля разрешете временно JavaScript в настройките на браузъра си.

Дай пет: читателите отново избраха TimoCom за „Най-добрата марка“

Отличието разкрива значимостта на фирмата и е полезно за клиентите

TIMOCOM Пресинформация – Актуална информация

TimoCom за „Най-добрата марка“

Дюселдорф,20.06.2013 г. Търговските марки стават известни първо чрез клиентите си.Това важи също и за „Най-добрите марки“ в транспортния бранш, които се избират от читателите на „lastauto omnibus“, „trans aktuell“ и „FERNFAHRER“.

През последните години TimoCom е на първите местя до гиганти в транспортния бранш като Michelin, Mercedes и Schmitz Cargobull. През 2013 г., отново, за пети пореден път, наградата за „Най-добра марка“ в категория „Борси за товари“ отива при фирмата от Дюселдорф.

Понеже марката е най-важната съставна част от стойността на предприятието, тя отново се увеличи в този момент за потребителите на водещата в Европа борса за товари Truck&Cargo®. На 18 юни маркетинговият директор Кристов Тесинга получи наградата за "Най-добра борса за товари за 2013 г". от името на фирмата. „Това отличие е отражение на лоялността на нашите клиенти. То е от полза не само за нашия имидж, но допринася и за имиджа на всички потребители, които работят през нашата платформа“, казва Тесинга.

 

Най-добрата марка не като лавров венец, а като мотивация

Наградата, създадена от издателство ETM, е признание за всеотдайността при разработването на иновативни продукти и услуги, които облекчават и оптимизират ежедневната работа на транспортните фирми. В началото на юни TimoCom стартира новото интегрирано решение за проследяване TC eMap®.


„Хубавото е, че „Най-добрата марка“ се избира директно от читателите, които решават на базата на своя собствен опит с търсенето на камиони и товарни обеми чрез нашата платформа. Няма по-добро признание за качеството. Това е наистина най-добрата реклама“, подчертава маркетинговият директор. Но средноголямата компания не вижда трофея като лавров венец, а като мотивация да запази добрите си резултати и още повече да подобрява и развива процесите в рамките на системата.

Автор:

Ася Цонкова

TIMOCOM на:

Пресинформация Контакт

Communications

TIMOCOM GmbH

Timocom Platz 1

DE-40699 Erkrath

+49 211 88 26 59 24
Съгласен съм този сайт да използва „бисквитките” за анализ, персонализирано съдържание и реклама.